måndag 21 april 2008

Woodis ögon och en svan




För alla oroliga och för er alla andra som inte hört om Woodis ögon. Här kommer en rapport,det var ju nämligen så att i Lördags blev mitt öga svullet och kliade som bara den. Matte och husse blev jätte oroliga,jag hade lite svårt att se på ena ögat. Jag blev skjöld med ögonskjöl,det var skönt. Påväg hem åkte vi förbi djursjukhuset,men de hade bara jour,så vi bestämde oss för att vänta och hur det var på söndagen. På söndags morgon var det bättre så,vi bokade in en tid idag hos Djurdoktorn. Idag är det nästan som vanligt! Sven (Vetrinären) konstaterade att det var ngt jag trorligtvis fått ngt i ögat men det är inte där längre. Han kollade även min hornhinna och den var hel och fin:-). Men jag ska skjöla ögonen nu i två dagar. Idag har vi varit på agilityträning(mer om det imorgon). Dagens bild är från Stång ån,det bor en knölsvan där som vi brukar se. Den är jättefin!! Kram på Er!!

Inga kommentarer: