torsdag 21 juni 2007

3 år


Idag har matte och husse varit tillsammans i tre år....det firade vi med att åka till Bergs slussar och ha picknick i gräset. På bilden ser ni även en blomma som matte fick av husse för att han älskar henne, schysst va :-) Annars idag har vi hjälpt husse att tvätta, vi har oxå varit ganska mycket ute men vi blir ganska trötta när de är sånt fint väder. För då blir det jätte varmt i vår lägenhet, usch! Igår var vi på kurs, det är Atlas som går en aktiveringskurs. Igår var det agility som stood på programmet, det tycker jag är skit skoj. Med oss hade vi Jessica som tog hand om mej Woodi, även jag testade ett mindre hinder, får testa mer när jag blir äldre. Den 31 juli så ska jag Woodi börja på valpkurs, jag är ju lite busig av mig men det blir kul att träffa andra valpar och träna in lite nya grejer. Nu ska vi sova, GoNatt!

1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Grattis till 3 år, se till att de blir 3 till, till att börja med.
Lala