onsdag 27 juni 2007

Längtar tills imorgon


Nu är det jag Atlas som skriver själv, men imorgon ska jag och husse hämta Woodi igen, jippi :-) Det har varit mindre kul dagar nu när brorsan är borta. Anledning till det är att matte och husse har jobbat så mycket de senaste dagarna och ej kunnat byta och trixa bort det. Men idag har husse varit lite ledig iallafall. Så efter att husse varit och bytt däck på bilen så åkte han och jag till Vidingsjöskogen och var ute och gick i skogen typ 45 min. Det var skoj att springa lite lös och gå på lite upptäcksfärder. Sen har jag hjälpt husse att städa bilen och lite i lägenheten. När matte kom hem och la vi oss på soffan och sov lite, tyvärr satte sig husse oxå och somna så vi kom en tjugo minuter sena till min hundkurs. De andra bara skratta åt oss när vi kom, men men, that´s life. Nu ikväll har husse tränat och jag och matte har oftat vid tvn. Längtar tills imorgon, sov gott.

1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Nu du Atlas kommer jag snart hem igen. men först skall jag hänga med Storebror Wizard och hålla tassen, när han skall ombesiktigas.
Det har ju jag redan gjort, med den äran så jag vet att det är riktigt kul.
WOFF!!! Woodi