söndag 10 juni 2007

Grattis Elin

Hej hej, nu är det sent! Vi kom precis hem ifrån husses syster Elins examens fest. Hon har idag tagit läkarexamen vid Linköpings Universitet, hela vår familj säger ett stort grattis !! Dagen har gått i ett, först på morgonen så var vi i skogen på en promenix, det var redan då ganska varmt. Sen var jag själv ett tag då det var examenscermoni i Katedralskolans aula. Sen kom matte och husse hem och jag fick duscha och schamponera mig. Måste ju var ren när jag ska åka och kolla på utställning imorgon :-)) Från typ fyra tills nu har vi varit på Åbacka Café och ätit fikat och umgåtts med tre nybliva läkare och deras nära och kära. Jag har fått springa runt och ha det riktigt roligt där. Det var många som tyckte jag var fin, och det är jag ju :-) haha. Nu laddar vi inför imorgon då vi ska åka till Nrkpg på stor utstälning. Där ska vi träffa Woodi, Lala och min uppfödare Bitte. Woodi ska sedan följa med hem till Lkpg för alltid :-) Sov gott så hörs vi imorgon...

Inga kommentarer: