tisdag 8 maj 2007

Bäst i klassen

Hej på Er:-) Idag så jobba husse hela dagen och matte hade oxå hela dagen uppbokad så jag har fått vara hos
min kompis Roine i Mantorp idag. Han och jag har spelat boll och sen har jag hjälp honom med att renoveraett badrum.
Han är en schysst kille. Husse glömde att ta med godis men Roine hade massa godsaker. Ikväll var det avslutning på min hundkurs, så jag fick visa upp lite grejer som jag lärt mig på kursen, gå på balanshindret, hoppa och sitta på mattes rygg. Sen fick vi fika, jag fick torkad kyckling och människorna kakor och dicka. Sist av allt var det prisutdelning och jag fick pris :-) För attjag utvecklats så mycket under kursen, det var godis och en ny leksak.Det var en kul gul leksak, som jag och husse lektmed på kvällen. Nu är det som dax, gonatt. Får se vad som händer imorgon...?

Inga kommentarer: