söndag 20 maj 2007

Ledsen men glad oxå


Hallojsan, just nu är jag lite ledsen, för min brorsa har åkt tillbaka till sin "riktiga" bror Wizard och de andra kompisarna hos Lala och Henrik. Han ska vara där tills han kommer hem till oss igen den 1 juni.Husse och matteh har så mycket att göra just nu så det blir lite svårt att ha Woodi hemma, han har ju inte vant sig att man kissar ute och sen måste han ju äta ofta å så där. Allt för han ska bli så stor och vis som jag :-) När vi skulle åka hem från Destiny Heights så ville jag att Woodi skulle följa med, men han har det bra hos sina kompisar så länge...Ikväll har jag vilat mest men snart ska vi ut på kissaläggdax promenaden. Imorgon ska ja och husse städa lite, men det roliga blir att lägga i båten i Sommen. Jag ska få prova att åka båt, ska bli spännande:-) Se you soon again

Inga kommentarer: