lördag 19 maj 2007

Ny familjemedlem


Hej på er alla, nu har jag mycket att berätta dels för det var längesen jag skrev och dels för det har hänt mycket här. Vi har fått en ny familjemedlem, Woodi. Han är en kille på 14 veckor som har flyttat hem till oss :-) Det har varit två omtumlande dagar för mig nu för jag är ju van att bo själv här med matte och husse. Men min nya kompis har kommit bra in i familjen, vi har börjat busa och leka med varandra nu, var ju tvungen att visa att jag bestämmer först :-). Idag har vi varit ute på gräsmattan och Woodi har börjat lära sig att gå i koppel. Eftersom jag är lite större än brosan så går och husse eller matte ut på lite längre promenixer, tillexempel var jag och husse på Dog Design och köpte en flytväst för jag ska med husse och lägga i båten på måndag.

Nu sk vi alla sova, men jag lovar att bli bättre på att updatera min blogg. SOV GOTT !!!

Inga kommentarer: