onsdag 9 maj 2007

Min familj


Hej igen, idag är det onsdag och det har väl varit en dag som kanske inte varut jätte spännande, imorse stressade mest matte innan hon gick till sin praktik, husse han var jätte trist för han sov mkt längre än han brukar. Vi var ute en sväng men sen gick han till sitt jobb :-(. Så jag gick och la mig och sov på fm. När matte kom hem så gick vi runt ån, det var skoj men det är lite kallt nu igen, men det regna inte iallfall. Jag gillar inte regn, när det regnar vill jag vara inne. Jag har ju inget snyggt regnställ eller gummistövlar. Ikväll har husse och jag kollat på hockey, min favvospelare i LHC, Tony Mårtensson, gjorde tre mål och Sverige vann. Det var bra för jag gillar att se på hockey, då kan jag busa med husse när det blir mål och han blir glad. Idsag får ni se en bild av min familj när vi softar i vardagsrummet. Ta´t lungt så ses vi !!!

Inga kommentarer: