torsdag 8 november 2007

Tidningsmassakern, ny skräckfilm :-)

Så här såg månadens Hundsport ut när vi hade läst den i tisdags. Matte och husse var inte hemma så vi fick läsa den helt själva. Lite svårt att bläddra bland sidorna så efter vi hade plöjt igenom den så var den oläsbar :-) Iallafall de sista sidorna...haha! Men det var bara serierna och korsorden, så matte blev inte arg.
Vi har ju tidigare berättat om vår människokompis John, som vi brukar vara hos ibland, idag får ni se kort på honom. Det är från en halloweenfest som husse och matte var på i lördags. We like it!

1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

John påminner om en annan John som syntes i liknande klädsel i min ungdom, troligen förstår ni att det är Mr Lennon jag syftar på.Att jag är flitig i min blogg beror på att jag inte skriver så mycket åt gången, inspirationen kommer när jag loggat in, även om jag tidigare tänkt skriva något annat, så får det bli som det blir.
Hälsa jyckarna att trycksvärta kanske inte är en diet som man bör använda sig av dagligen.
En liten korg under brevlådan kan vara en ide om man vill ha posten kvar, något jag lärde mig när min 1:a setter ätit upp några räkningar.
Vi hörs
Lala