tisdag 13 november 2007

Vetrinär och storstädning


Idag är det jag, Atlas, som skriver på bloggen. Dagen startade vid halv nio då jag och matte begav oss till vetrinären. Det här var dagen då mina tänder skulle bli fina och blanka, jag var inbokad för tandstensrengöring. När vi kom dit tog dr. Sven emot oss, när han och matte pratat lite så lämnade matte oss och gick hem. Jag vaknade upp efteråt och kände mig alldeles fräsh i munnen :-) När jag kom ut i väntrummet vid två så väntade matte, husse och Woodi där på mig. Woodi blev jätte glad att se mig igen. Han berättade att matte och husse hade stora tvätt och städdagen hemma. Eftermiddagen gick väldigt fort, husse hann t.o.m att åka och köpa glasdörrar till vår nya bokhylla.


Idag har det snöat ganska mycket, tyvärr är det ingen snö som lägger sig utan den smälter så fort den kommer till marken. Men nu på kvällen har all fukt frysit till små isfläckar som är kul att glida och rivstarta på :-). De sa att det kanske skullle komma snö i natt så vi får se hur det ser ut på morgonen imorgon.

Inga kommentarer: