måndag 10 mars 2008

100 inlägg !!!

Hej hallå, ja nu äntligen är vi med i 100-klubben:-) I och med detta inlägg så har vi kommit upp i 100 inlägg på vår blogg. Än har vi långt kvar tillvår kära vän Lalas bloggfrekvens, men vi försöker...


Igår var det kurs, eftersom det inte blev någon i tisdags så hade vi kurs igår istället. Det har ju varit ganska skapligt väder nu ett tag så vi var ute på ett fält. Vi övade på platsliggning och så fick vi gå fot på en bana som Malin hade gjort. Vi var 8 st hundar med blandad storlek och ålder. Det är kul att träffa andra hundar, jag Atlas har ju en favorit. Hon heter Lisa och är en springer spaniel. Jag brukar lägga in lite stöttar då och då, men man vill ju inte vara för på :-) Tror hon gillar mig lite också...


Igår eftermiddag var vi och firade mattes syster, Tina, som fyllde år förrra veckan. Hon fick en massa sygrejer av oss. Det passade perfekt för av sin mamma fick hon en symaskin. Hon ska ju sy en klänning i vår så hon blev jätte glad. Det är hon och jag,Atlas, som är på bilden nedan, det från när jag var en lite valp...

Inga kommentarer: