tisdag 25 september 2007

Massor att berätta


Idag är det redan tisdag och jut nu ligger vi och tittar på Idol med husse, han jobbar ju mycket nu så annars på dagarna hänger vi med matte. Som idag t.ex. så gick vi till affären med henne och vi fick varsin ny leksak, de har vi lekt med hela eftermiddagen. Nu väntar vi bara att husse ska ta oss till affären så vi får varsin LHC-tröja, säsongen har börjat nu igen...seger igår 3-2, yes!
Forza Cluben.....





Kryddan är en snygg tjej


I lördags var det valpträff på Ödeshögs kennelklubb. Dagen började vi kl. 10:15 då vi satte oss i bilen och brände ner till Ödeshög. Där träffade vi Lala och Henrik, de hade med sig nästan alla deras hundar till och med Julie(deras nya tjej). Hon var jätte rolig att leka med tyckte jag, Woodi, vi sprang runt som bara den. Hon är ju inte så gammal som jag, så ett tag så sov i mattes knä. Men det var inte alla som var där, vi träffa oxå Zorro, Happy, Cous Cous, Vanessa, Mimmi och Julies syskon, kommer inte ihåg namnen nu på alla. Men roligt var det :-)






Människorna gick tipspromenad och åt mat. Husse var hungrig och han tog mat två gånger, tack Lala för att du mättade honom, haha! Sen blev det tårta och kaffe, men vi brydde oss inte mycket om människorna utan lekte mest med våra kompisar. Vi glömde ju berätta att vi träffa Bitte oxå, det är min, Atlas, uppfödare. Hon tyckte det var kul att se mig igen, och jag henne.






När vi kom hem så sov hela familjen väldigt gott, hoppas det blir fler träffar!!



Ikväll ska vi gå och lägga oss tidigt för vi ska till agilitybanan på morgon imorgon. Atlas och matte ska träna och då passar jag och husse på att träna också. Vi får ju inte vara på agilitybanan så går nog till fotbolssplanerna och tränar annat nyttigt.



1 kommentar:

http://dogblseogalalala.blogspot.com sa...

Nu undrar vi hur det gick på Agilitybanan??
Här är läget lugnt. vi hörs!!!
kryddan & resten av gänget