torsdag 13 december 2007

Lucia


Vi kände att det var något speciellt när vi vaknade imorse, det börar ju närma sig jul, tyvärr kom det ingen Lucia till oss. Vi körde upp matte, men hon hade fått husses förkyling, så hon skippade skolan idag och kröp ned i sängen igen. Istället fick vi köra upp husse (han skulle ju ändå jobba). I tisdags började jag, Atlas, en lydnadkurs hos Malin. Vi är 5 st som ska lära oss det man måste för att kunna tävla i lydnad. Det var skoj att få öva in nya saker igen. Var ju ett tag sedan jag gick på kurs. Vi ska köra det åtta tisdagar framöver med lite jul uppehåll.
Idag var det min,Woodi, tur att gå på kurs. Torsdagar är ju min dag, vi tog bussen upp till Rydsskogen som vanligt. Idag fortsatte vi träna på inkalling, gå fot och en massa annat, det var kallt idag men jag frös inte. Har ju päls..hahaha + att jag inte är still så mycket:-)

Vid åtta kom Atlas och husse och hämtade oss så vi slapp åka buss hem. kvällen har avnjutits med mys i soffan. Imorgon ska vi åka till Mantorp och hjälpa Nelli och Ronia att baka pepparkakor. Det ska bli skoj, hej så länge!
Dagens bild är från förra året då jag, Atlas, var med och baka pepparkakor. Visst ser jag liten och ung ut :-)

Inga kommentarer: